• Happy Birthday DM

    daar vrolijk je je klant mee op!

Verjaardagsmailing: gebruik de verjaardag van je klant om meer omzet en goodwill te genereren.

De verjaardag van uw klant is een zeer sterk DM moment om via een opvallende mailing goodwill of meer omzet te creëren. Dat kan bijvoorbeeld via een verjaardagsslinger in uw huisstijl mét een persoonlijke verjaardagskaart. De slingers kunnen zelfs tegen meerkosten gepersonaliseerd worden met de naam van uw klant. Of sluit eens een waardecheque bij als cadeau. Dat levert u gegarandeerd meer omzet op. Wilt u iets anders dan een slinger? Geen probleem. Er zijn tal van creatieve verjaardagsmailingen te ontwikkelen die aansluiten bij uw bedrijf en doelgroep. Wij verzorgen het totale traject: van concept tot aan het dagelijks of wekelijks ter post bezorgen.
Alles onder één dak. Wel zo makkelijk.

Actuele verjaardagscampagne

Just Brands feliciteert
Maandelijks levert Just Brands voor haar merken PME Legend, Cast en Vanguard een bestand aan met klanten die niet via email benaderd kunnen of mogen worden. DM Gilde regelt het drukwerk, merged de database, personaliseert de kaarten met aanhef, bodytekst, couponcode en adresgegevens. Als slagroom op de verjaardagstaart wordt er ook nog een echte postzegel op geplakt omdat er dagelijks ter post wordt bezorgd.

Voorbeeldcampagnes

  • verjaardagsmailing Pearle

(online) woordzoeker Pearle
Voor Pearle ontwikkelden we een woordzoeker waarin de usp’s van Pearle naar voren kwamen. Een digitale versie voor de verjaardagsmailing die via e-mail verstuurd werden en een kaart voor de direct mail klanten. In beide gevallen was de uitkomst hetzelfde: er ligt een cadeau voor u klaar in de Pearle vestiging. Dit genereerde extra store traffic en omzet. Nieuwsgierig? Speel de woordzoeker online.

kaarsjesmaling en slinger Sunny Cars
Concept en creatie in Nederland. Productie in China. Wekenlijks ter post bezorgd door Sunny Cars.